Mevrouw en meneer Soenen

1950 – 1990

De voorloper van Neolabo, Cartoglass, werd opgericht in 1950 te Brussel. Na twaalf jaar volgt een naamsverandering dat het bedrijf haar huidige naam zal geven. Neolabo is actief in de cosmeticabranche en verdeelt o.a. Pupa, Riffi en Pfeilring. In de jaren ’90 wordt het bedrijf overgenomen door NV Berso. Onder de leiding van de heer en mevrouw Soenen-Boelaert groeit Neolabo uit tot een echt familiebedrijf.

1990 – 2000

Kort na de overname verlaat Neolabo Brussel om zich in Zottegem te vestigen. In die periode is het bedrijf volop in ontwikkeling. Neolabo neemt in haar aanbod prominente merken op zoals alessandro en Decléor.

2000 – 2010

Tussen 2000 en 2007 breidt Neolabo haar merkenportfolio verder uit met tal van merken zoals Pevonia Botanica, Cosmopro, Imetec, Carita, Care, Lemi en Neowax. In 2007 verruimt Neolabo haar aanbod van kwalitatieve verzorgingsmerken nogmaals met Phytomer, Fleur’s, Vie Collection en Equavie, gevolgd door Phytocéane in 2010.

2010 – 2013

Neolabo investeert voortdurend voor haar merkcliënteel. Het bedrijf breidt in 2012 uit met een nieuwe evenementenzaal en opleidingscentrum, werft personeel aan en engageert zich voor nog meer klant- en gebruiksvriendelijkheid. In 2011 wordt Matis opgenomen in het merkenaanbod van Neolabo, net zoals Guinot in september 2013.

Lieven en Sophie

2014 – 2016

Nieuwe generatie aan zet!
In 2014 geven de heer en mevrouw Soenen-Boelaert de fakkel door aan hun dochter Sophie Soenen en schoonzoon Lieven De Vulder. Onder leiding van mijnheer en mevrouw De Vulder – Soenen blijft het bedrijf groeien als familiebedrijf.

2016 – nu

Neolabo verrijkt haar portfolio met het merk Sol’Esta, en laat daarbij een nieuwe kijk toe op het welzijn, waarbij iedere verzorging en ieder ritueel een tussenstop is naar verre landen waar alles in het teken staat van zuiverheid van het lichaam, het hart en de ziel.

NEOLABO: ons team

Ons team

Wij staan je bij om jouw zaak optimaal te laten groeien!

Mo en Arif

Wie is NEOLABO?

Lees meer over onze missie en onze visie op onze merken.