Tip van Inge

Inge Van Cauwenberghe, reeds jaar en dag trainster bij Neolabo, mocht deze maand 50 kaarsjes uitblazen. Reden om te feesten én om haar jarenlange ervaring met ons te delen.

“Het is leuk om alle nieuwe klanten op training te krijgen en hen de verzorgingen en producten te laten leren kennen. De klant stapt buiten met een uitgebreide kennis en is gemotiveerd om te starten met het nieuwe merk. Jammer genoeg, blijft het daar meestal bij. Na de basisopleiding zie ik vaak dat de schoonheidsspecialiste niet meer terug komt voor een opfrissing. Dit lijkt mij toch een opportuniteit waar geen gebruik van gemaakt wordt.

Bij Neolabo zijn de opleidingen gratis én kan je ze bovendien volgen zoveel je maar wil. Ik raad daarom aan om naar onze opleidingen te blijven komen, zowel jijzelf als je personeel. Het is niet alleen een opfrissing van alles wat je al kent, maar ondertussen zijn er ongetwijfeld nieuwe verzorgingen en/of producten waar je meer informatie rond wil krijgen. Daarenboven merk ik dat de klant opnieuw geboost is. En dat is niet alleen positief voor jezelf, want je bent weer helemaal mee. Maar het zal zeker ook een positieve invloed hebben in jouw zaak, waar alles in het teken staat om jouw klant de juiste verzorging en de juiste producten te kunnen aanbieden.”


Ook een boost nodig? Graag nog een opfrissing van de verzorgingen en de producten? Contacteer ons op 09/364 51 10 voor de eerstvolgende beschikbare datum.