De tip van Christa

Christa Focquet, ons boekhoudkundig expert sinds 20 jaar, mag deze maand 50 kaarsjes uitblazen. Door haar jarenlange ervaring bij Neolabo, geeft ze je graag enkele aandachtspunten mee waar je rekening mee moet houden bij een levering.
 
  • Controleer bij ontvangst van je goederen onmiddellijk de factuur. Eventuele fouten laat je weten via onze klantendienst (09/364 51 10). Wij doen daarna het nodige om dit recht te zetten.
  • Is er schade aan je pakket? Geef dit dan onmiddellijk door aan de chauffeur van de transportfirma. Breng ook onze klantendienst op de hoogte en zend ons per mail foto’s door van de schade.
  • Betaal je bij levering aan de chauffeur van de transportfirma? Vraag dan steeds een betalingsbewijs aan de transporteur.
  • Betaal je via overschrijving? Houd dan zeker rekening met de volgende puntjes:
    • Vul het correcte bedrag in. Houd hierbij rekening met eventuele bedragen die in mindering moeten worden gebracht zoals een credit nota.
    • Vermeld steeds de gestructureerde mededeling.