Tip van de medewerker

Stefanie Van Den Bossche: “We stellen onze klanten verschillende marketingtools ter beschikking. Ik leg je uit waar je ze kan terugvinden en hoe je ze kan gebruiken in jouw instituut.”

“Sedert bijna 3 jaar, sta ik in voor de marketing bij Neolabo. Je kan bij mij dus steeds terecht met vragen omtrent het gebruik van visuals en publiciteiten, maar ook voor de verschillende marketingtools. Bij Neolabo trachten we onze klanten immers zo goed mogelijk te helpen bij hun eigen marketing door verschillende tools ter beschikking te stellen.

Via onze website kan je onze marketingtools eenvoudig terugvinden en downloaden.

1.Ga naar www.neolabo.be en log in. Heb je nog geen login? Registreer je via het formulier op de website, je krijgt na maximum 2 werkdagen jouw login gegevens toegestuurd in je mailbox.

2.Bovenaan de website verschijnt jouw naam. Klik op je naam, er verschijnt nu een menu, klik op “mijn marketingtools”.

3.Je krijgt nu alle marketingstools die van toepassing zijn voor de merken die je volgt.

4.Klik op het document naar keuze om de download te starten.

Afhankelijk van het merk, zijn de volgende tools beschikbaar:

  • Presentatie nieuwigheden en promoties: deze presentatie bevat alle nieuwigheden en promoties zoals de vertegenwoordiger die bij zich heeft, steeds up to date met eventuele aanpassingen
  • Prijslijst: je vindt hier alle producten van het door jou gekozen merk met referentienummer, inhoud, aankoopprijs, aanbevolen verkoopprijs
  • Cataloog: volledige catalogus van alle producten en kleuren
  • Formatieboeken: de protocollen staan volledig uitgeschreven in het formatieboek gelaat en lichaam, in het formatieboek verkoopproducten vind je de technische fiches terug van alle verkoopproducten
  • Kostprijs verzorgingen: overzicht van alle verzorgingen met bijhorende kostprijzen en aanbevolen verkoopprijzen
  • Logo’s en visuals: deze kunnen zonder problemen gebruikt worden voor publiciteiten, als sfeerbeelden op je website/Facebookpagina, enz. Gebruik wel steeds het logo bij de visual van het merk!
  • Video’s: de protocollen van de verschillende verzorgingen, stap voor stap in beeld gebracht
  • Publiciteiten: wij trachten zo veel mogelijk publiciteiten te voorzien bij nieuwigheden en acties. Neem dus regelmatig een kijkje zodat je steeds de nieuwste publiciteiten kan gebruiken. Je kan ze gebruiken op je website, facebookpagina, in het instituut, …

Heb je nog vragen? Aarzel dan niet om mij te contacteren!”